FAQ – Najczęściej zadawane pytania

O płatnościach:

Czy można otrzymać fakturę za kurs?

Tak, faktura jest generowana automatycznie. Jeśli potrzebujesz inne dane na fakturze niż imię i nazwisko uczestnika, skontaktuj się z nami przed zakupem. Możesz zrobić to mailowo na kontakt@nauczycielwsieci.pl lub telefonicznie – +48 505 988 139.

W mojej szkole zanim zostanie dokonany przelew za kurs potrzebna jest faktura z odroczoną datą płatności. Czy wystawiacie takie faktury?

Tak, skontaktuj się z naszym biurem: tel. +48 505 988 139, e-mail: kontakt@nauczycielwsieci.pl i podaj nazwę kursu oraz dane do faktury. Po wpłynięciu pieniędzy za kurs na konto otrzymasz dostęp do kursu.

Czy można od razu kupić dwa lub trzy kursy?

Tak, można od razu kupić różne kursy, w dowolnej liczbie. Będą one automatycznie przypisane do Twojego konta kursanta.

Chcę kupić kurs w pakiecie dla Rady Pedagogicznej, ale nie mam jak wpisać nadawcy i odbiorcy oraz nie wiem jak ustawić odroczoną płatność. Co mam zrobić?
W przypadku zakupu kursu w formie pakietu dla Rady Pedagogicznej prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00 pod numerem telefonu +48 505 988 139 lub na nasz adres mailowy kontakt@nauczycielwsieci.pl. Pokierujemy co trzeba zrobić, żeby dołączyć do kursu.

Czy gdy kupuję pakiet dla Rady Pedagogicznej dostaję jeden login i hasło do kursu, czy każdy otrzyma je indywidualnie? 

Po zakupie kursu dla Rady Pedagogicznej i opłaceniu faktury wysyłany jest specjalny kod wraz z instrukcją jego użycia. Ten kod wraz z instrukcją należy przesłać nauczycielom, którzy za jego pomocą obniżają cenę kursy do 0 zł i zakładają swoje indywidualne konto kursanta z którego korzystają niezależnie od innych nauczycieli, do końca trwania danej edycji kursu.

Czy istnieje możliwość zwolnienia z VAT przy zakupie kursu dla Rady Pedagogicznej?

Tak, jeśli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych zgodnie z art 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004 o podatku od towarów i usług Dz. U. z 2020 r. poz. 106. Należy wypełnić oświadczenie, przesłać skan mailem, a oryginał pocztą.

Czy jeśli zaraz kupię i opłacę kurs, będę mieć do niego dostęp jeszcze dzisiaj?

Tak, wybierając szybkie płatności, po opłaceniu automatycznie otrzymasz wiadomość na podany podczas rejestracji adres mailowy z danymi dostępowymi do swojego konta kursanta. W przypadku kiedy nie widzisz tej wiadomości sprawdź folder ze spamem, powiadomieniami lub ofertami.

O samym kursie:

Na czym polegają kursy internetowe?

Kurs internetowy to asynchroniczny i indywidualny sposób na rozwój zawodowy. Po dołączeniu do wybranego kursu, możesz wielokrotnie i w dowolnej kolejności przechodzić zawarte w nim lekcje. Część z nich to wideosamouczki, materiały do pobrania w formacie PDF, nagrania audio, czy lekcje tekstowe. Wystarczy, że w odpowiednim dla Ciebie momencie zalogujesz się na swoje konto kursanta i włączysz kolejną lekcję albo powrócisz do wcześniejszej, żeby sobie coś przypomnieć. Pamiętaj, że dostęp do materiałów masz do końca trwania danej edycji kursu. Tą informację znajdziesz w jego opisie.

Czy dane jakie podaję podczas rejestracji muszą być prawdziwe?

Zdecydowanie. Ułatwi nam to pomoc Tobie przy ewentualnych problemach technicznych z Twoim kontem. Zwróć szczególną uwagę na to, czy adres e-mail jaki podajesz podczas zakładania konta jest prawdziwy, prawidłowy i czy masz dostęp do wiadomości jakie na ten adres przychodzą, bo to tam dostaniesz wiadomość z danymi do swojego konta kursanta. Pamiętaj też, że to co wpiszesz w pola imię i nazwisko podczas zakładania konta, będzie również na wygenerowanych po ukończeniu kursu certyfikatach.

Jak mogę odtwarzać materiały dostępne w kursie?

Wystarczy, że zalogujesz się do swojego panelu kursanta /tu wstawimy link/ i w menu “Moje kursy” włączysz swój kurs. Na komputerze rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Do kursu możesz również zalogować się na urządzeniach mobilnych takich jak smartphone i tablet. W tym przypadku również rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Google Chrome.

Czy po ukończenie kursu otrzymam certyfikat?

Tak, każdy uczestnik po zakończeniu kursu może wygenerować imienny certyfikat uczestnictwa w kursie. Pamiętaj, żeby podczas nauki w menu lekcji, po zapoznaniu się z nią, oznaczyć ją jako ukończoną.

Do kiedy mogę pobrać swój certyfikat?

Możliwość pobrania certyfikatu będzie aktywna tylko podczas trwania danej edycji kursu. Po jego zakończeniu nie ma możliwości pobrania certyfikatu.

Zapomniałem hasło do logowania. Co mam zrobić?

W panelu logowania, na dole masz opcję “Zapomniałeś swoje hasło?”. Kliknij w nią i wpisz adres e-mail na który zakładałeś swoje konto podczas rejestracji. Dostaniesz na niego specjalny link do wygenerowania nowego hasła. Wiadomość z tym linkiem może wpaść do folderu spam, powiadomienia lub oferty. Hasło możesz też zresetować sobie klikając w ten link.

Gdzie mogę zmienić hasło do swojego konta?

Po zalogowaniu w górnym menu “Moje konto” wybierz “Mój profil” i tam ustaw swoje nowe hasło.

Czy dostęp do materiałów w kursie jest ograniczony czasowo?

Tak. W opisie każdego kursu masz informację, do kiedy masz nieograniczony dostęp do zawartych w nim materiałów. Po tym terminie kończy się dana edycja kursu, a co za tym idzie nie będzie już możliwy dostęp do kursowych materiałów.

Czy materiały w kursie będą aktualizowane?

To zależy od specyfiki danego kursu. Jeśli autorzy zdecydują, że kurs wymaga aktualizacji to dodadzą nowe lekcje lub podmienią materiały w tych już dostępnych.

Mam pytanie do treści kursu. Czy mogę się jakoś skontaktować z autorami kursów?

Tak, po dołączeniu do kursu w części otwierającej znajduje się informacja o specjalnym miejscu w sieci stworzonym specjalnie z myślą o naszych kursantach. To tam będzie można porozmawiać z autorem kursu i innymi uczestnikami. Tam też będziemy informować o ewentualnych aktualizacjach treści w kursie.

Problemy techniczne:

Coś mi nie działa. Gdzie mogę to zgłosić?

Dokładamy wszelkich starań, żeby dostarczyć Wam najepsze i najbardziej elastyczne rozwiązanie umożliwiające rozwój zawodowy nauczyciela. Zdajemy sobie sprawę, że mimo to, technologia może być kapryśna i czasami sprawiać problemy. W przypadku trudności z obsługą naszej platformy, lub dostępem do konta, prosimy o wiadomość na kontakt@nauczycielwsieci.pl. Prosimy podać swoje dane oraz adres e-mail na który zostało założone konto kursanta i opis problemu. Staramy się odpowiadać najszybciej jak to możliwe, ale ze względu na ogromne zainteresowanie naszą platformą, czas oczekiwania na odpowiedź może wynieść nawet do 48 godzin.

Chcesz porozmawiać o fakturze za pakiet kursów dla swojej szkoły? A może nie jesteś pewien jaki kurs wybrać? Chętnie Ci pomożemy. Nasze biuro obsługi szkół i nauczycieli jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.

tel. +48 505 988 139
e-mail: kontakt@nauczycielwsieci.pl

Copyright © 2021 Nauczycielwsieci.pl - edukacja | inspiracja | społeczność